Klachten

Op deze pagina vind je alle informatie over het melden van een klacht.

Terug naar klantenservice>

Melden van een klacht

Wij vinden het vervelend als je bestelling niet naar wens is of het geleverde product niet in orde is. Graag eerst even bellen of mailen met de klacht, dan kunnen we een oplossing zoeken. Mocht uw klacht terecht zijn dan betalen wij de eventuele verzendkosten van het retour sturen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@edustars.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.